All Of My Diary

Friday, April 22, 2011

Die kata die nak rasa masakan aku.. hahaha

Assalammualaikum..
hari nie rakan sekerja aku tibe tibe nak aku masakkan die kentang.. die suke makan kentang so die nak rasa aku masak pulak.. ok tak dahal la.. dengan rasa malasnye aku bangun pagi pagi dalam kol 9 sebab nak masak tok die.. awal tak?? hehe.. biase ar kol 10 dah nk g keja.. ok la tu an.. hehe.. mesti korang tertanye2 ape yang aku masak tok die an?? tapi sebelum uh aku nak menekankan disini.. yang aku masak tok die mase tu.. sedap tau.. betol.. die pun ckp sedap tau.. heheehe.. BONGKAK tak?? haha.. gurau2 je.. tapi mmg sedap laa..!!

ok ini nme die kentang masak sambal.. 

itu dia masakan dari aku untuk die.. bukan maen suke die.. then die cakap lepas nie masakkan ag ye.. ewah ewah ewah.. habis sape nak masak tok aku pulak nie?? korang ley tak? hehe..

ok thanks for reading.. =)


No comments:

Post a Comment