All Of My Diary

Monday, April 4, 2011

Akhirnye Tamat SUDAH!!

Assalammualaikum..
dah lame aku xsoseh soseh dalam belooogg nie ek..
Setelah 3 bulan aku meninggalkan blog nie.. Tibe tibe tangan nie terasa gatal nak menaip balik. So,, siap sedia la korg-korg sume untuk membace bebelan aku yang berkemungkinan akan mengambil mase selama 1 jam kononnye laa. Huhuhuhu..

Haaa.. mesti korang tertanye2 macam ne la keadaan aku kat sane kan kan kan?? Erm,, walaupun skrg ni aku dah tamat latihan tapi aku still rindukan suasana kem n kawan- kawan dekat kem uh. Aku pun tak tahu kenapa, maybe sebab kat sane kiteorang dah terlalu rapat walaupun hanya 3 bulan kat sane. Huuhuu.!! Dulu bukan maen lagi aku menangis taknak pergi, last2 bile dah pegi xnk balik pulak, then menangis teresak2 lak uh.. Hahhaa.. Pergi nangis balik nangis, ape pun tak boleh laa.. Hehehe
Macam2 yang aku dapat kat sane dan macam2 kenangan jugak lah yang tercipta kat sane, salah 1nye bile ada sorg hamba allah tu sudi datang jumpe aku dekat sane, hanya tuhan jelah yang tahu betapa happynye aku mase nampak die.. thankx a lot tu u dude..!! Sampai sekarang teringat mase die datang jumpe aku.. then kat sane lak die menerapkan dengan lebih mendalam tentang perpaduan antara kaum.. sangat seronok bile dapat 1 bilik 1 kumpulan dengan pelbagai kaum contohnye melayu cina india la kan?? Kalau macam dulu dekat sekolah or mane2 jelah dalam ape2 aktiviti pun melayu dgn melayu,, cina dgn cina and india ngan india.. tapi bile kat PLKN dorg tak galakan pun macam tu.. Kat sane gak die sedarkan kite betapa susahnye orang dulu2 nak mendapatkan kemerdekaan so kite sebagai generasi yang akan membangunkan negara nie kne la menghargai jasa n pengorbanan dorg tu kan.. kan.. kan??.. Fuhhh,, ada macam tokoh falsafah berbicara tak?? ngeee~ Aktiviti dorg pun agak mencabar jugak.. abiz lebam badan2 aku dibuatnye =)
Then perkara yang betul2 buatkan aku tak sangup nak tinggalkan kem nie bile aku terpaksa berpisah dengan kawan2 sebilik aku.. kat sane aku salu kene gastrik,, bukan sebab aku tak makan tapi aku pun tak tahu nape die sakit.. hehe.. mase aku gastrik dorg la yang sentiasa tolong aku.. jaga makan minum aku n sentiasa ingatkan aku makan ubat.. boleh dikatakan kat sane aku banyak kali pengsan.. dorg la yang papah aku.. TERIMA KASIH KAWAN2.. aku rindukan korg.. =(


nie sebahagian rakan sebilik aku.. seronok sgt2 dengan dorg coz kiteowg sekepala.. bilik nie takkan diam melainkan sume dah tidur.. senang ckp bilik nie riuh sentiasa laa..


Nie pun budak2 1 dorm dengan aku.. sayang dorg sgt2.. bile aku sakit dorg la yang paling beriye jaga aku smpaikan aku terharu sangat2 dengan dorg.. hampir setiap kali aku kne gastrik dorg la yang banyak teman n tenangkan aku.. thankx a lot fren.


ok ni plak kawan2 1 dorm yang paling aku rapat giler2 la.. kiteorg 1 kepala.. suke dengki antara 1 sama lain.. hehheeh..



nie baju company kiteorg iaitu company DELTA !


NEXT!!

Nie plk gambar2 mase last day buat kiteorg.. mase nie kite org ada buat progam 1001 kenangan..






LAST
nie la gambar2 terakhir aku berada disini bersama kawan kawan aku =( 

bobo bersama rakannye sebulum pulang

 



nie la ayah angkat aku disana.. kalau aku rindu abah aku.. aku mesti jumpe cikgu nie.. hehehe
So,, nie sahaja la gambar2 yang dapat aku masok an.. kenangan yang berlaku dekat sini xmungkin dapat aku lupekan.. dan aku harap sangat2 1 hari nanti koteorg sume akan berkumpul balik macam dulu..
RINDU ~


No comments:

Post a Comment