All Of My Diary

Tuesday, April 19, 2011

Alahai..

Assalammualaikum..
aku tak tahu kenapa semenjak gemenjak nie aku terasa blog aku boring sangat n aku sekarang nie kuat pengeluh.. ish ish ish.. tak baik kan?? ape pon tak boleh laa..!! sebenarnyekan.. aku sedih tau.. sebabnye kan.. first2 petang aku nmpak 1 ppuan nie pergi kedai sebelah tempat kerja aku.. aku suke tengok die sebab die cantik laa.. then malam pulak aku ternampak orang yang pena aku syg dulu..  dulu laa bukan skrg ea.. hahaa.. dah lama kowt tak nmpak die.. erm nak dekat 1 tahun jugak kowt.. tup tup tup aku nmpak die dengan perempuan yang aku suke tengok uh.. adoi.. knpe tibe2 aku sedih ek.. mybe sedih sebab teringat pasal dolu dolu kowt.. ermm tah laa.. xmao cite lagi laa.. xbest laaa.. k laa

                                                                AKU BORING LAA!!



No comments:

Post a Comment