All Of My Diary

Wednesday, April 6, 2011

My Grandfather celebrated 80's year birthday =)

Assalammualaikum.
actly 13 MARCH ritu bufday atok aku.. tapi baru harini aku nk update.. HAMPEH tol.. hahhaa.. Nak wat camne sebok berkerja menolong mak aku tu.. Buzy die mengalahkan perdana menteri kowt.. hek hek hek..!!
kali ni sambutan hari jadinya atok aku nie bukan main meriah lagi ye.. siap ada bunga api ag!!

nie sume tanda tangan dan ucapan dari kami cucu2nya dan anak2nya.. hehe

nie plk dari aku. hehhee

tgk la betapa happynye die..


dun wory b happy tentang makanan yang disediakan disana.. thankx sgt2 kat atok coz sudi menyediakan 1 khemah tok tetamu cina dan 1 khemah tok tetamu melayu termsuk kami ini cucu cucunya yang special kononnye. then makan tok tetamu nie dimasak oleh ketua kampung kat cini.. maceh pakcik... hehhehee..

time nie baru pukol 6 xsilap.. tapi ramai nye tetamu membuatkan aku fening fening.. heheh

nie la abah aku.. syg die tapi aku lebih sygkan perot die.. hahaha.. xdalah 2,2 aku syg.. 

sempat lagi aku berposing ye


itu dia bunga api yang telah menghiasi mlm tersebut.. huhu

ok.. itu sahaja rasenye yang dapat aku kongsikan tok topik kali nie.. erm,, sgt seronok coz dapat jumpe sedara2 then dapat kongsi kegembiraan n kemeriahan pada malam tu.. terserlah kegembiraan atok aku time uh.. nanti aku dah keja dah da rezeki lebeh nak wat cam nie jugak la tok mami n abah aku..

insyaallah!! k bye..



No comments:

Post a Comment