All Of My Diary

Tuesday, April 19, 2011

Bercuti Di Port Dickson

Assalammualaikum..
Walaupun baru tiga hari tak online.. rasa macam dah lame pulak tak online.. hehehe.. harinie aku nak kongsi pasal holiday aku.. ermm,, tak la best sangat tapi ok la buat aku dan sekeluarga.. hehe.. kite bercuti dekat port dickson.. actually akak aku dapat vaucer percutian 3 hari 2 malam dari tempat kerja die.. tu yang pergi.. lau tak jangan mimpi la nak pergi jalan jalan macam nie.. masing masing busy je kerja.. huhuhu.. ermm,, aku pun tak xthu nak kongsi pasal pe sebenarnya nie.. ouh yaa.. paling best mase holiday aku uh kan bile dpt tgk sunset n sunrise.. cantik kowt.. then dapat mandi laut dengan mak abah along n angah.. abah je tak coz die kata die malas.. haha.. nak tengok tak gambar gambar aku kat sane.. jap ea..


cantik an tempatnye.. huhuhu

time nie baru smpai.. kite bergambar dulu ye.. 

ok.. time nie jenjalan area hotel.. terasa nak bergambar lak.. hehe.. ok aku tahu aku sudah gemok.. nanti aku kurus ye.. wait wait.. hehe

ok.. then dah puas bergambar.. aku balik hotel then salin baju nak mandi laut plk.. hehhee..  keesokkan harinye  plk.. pagi pagi aku dah bangun sebab nak tengok matahari terbit.. hehehee... cantik sangat..

nie mase matahari baru nak lahir.. haaahah.. cantik tak?? 

see.. nie  matahari keseluruhannya cantik an... nmpak macam waktu maghrib an.. tapi actually time nie kol 7 pagi dah.. 

nie time kiteorang dah check out.. nak g jenjalan tempat laen lak then okey bye bye port dickson.. mao balik jb sudah.. huh tapi sebelum balik.. aku lepak kat laut nie jap.. lepas rindu.. laut nie adiahkan aku ombak.. sonok,. haha.. 

ok..nanti story mory ag k.. daaa






No comments:

Post a Comment