All Of My Diary

Wednesday, April 13, 2011

Murah rezeki aku.. alhamdulillah =)

Assalammualaikum..
Hari nie aku happy sangat2 sebabnye kan..kan..kan.. aku baru je dapat kerja semalam iaitu pada 11hb april 2011.. before this aku kerja dengan mak aku then mak aku kene pergi khusus aku pun tak kerja la..sebab ape mengapa?? Nanti2 la aku cite ye.. then harini lak hari kedua aku berkerja kat tempat baru aku nie.. aku kerja bukan kedai super duper pon.. kedai biase2 je dekat dekat area umh aku,, kedai menjual cool blog, waffer, n jagung.. nyumm2.. senang,, jalan kaki jer pergi kerja.. bersenam la kononnye.. so tak payah la aku mengadap trafik light n kesesakan lalu lintas kat pasir gudang nie.. huhuhu.. ok,,back to the topik,, aku happy sebabnye an,, hari kedua aku kerja,, bos aku dah mula memberikan target untuk aku dan partner kerja aku yang kiteorang harus tapi tidak wajib untuk capai target sale yang die dah tentukan.. ok wait na, jangan salah paham okk.. bukan aku happy sebab die bagi target.. gila gapo?? haha. tapi aku happy sebab pada hari die memperkenalkan target target yang tidak diundang tu jugak lah kami berjaya memcapai terget target tersebut dan seterusnya AKU DINAIKKAN GAJI.. hooraayyy!! sape tak suke weh gaji naik.. maybe bagi korang apelah sangat gaji kerja kedai tu kan.. tapi bagi aku alhamdulillah.. dapat aku gunakan duit tu tuk beli keperluan aku nak sambung belajar hujung bulan nie.. so,, kurang la sikit beban parent aku an?? hehehe.. happy sangat2 lah hari nie.. !! kerja die pun best.. buat2 ice blender.. waffer.. alah senang cakap macam main masak2 lah.. tak la boring.. hehehe.. ok mungkin itu sahaja yang dapat aku share dengan korang buat mase skrg ni.. nanti kite story mory ag k..

Thankx coz reading !! muahx

No comments:

Post a Comment