All Of My Diary

Wednesday, April 6, 2011

Ramai orang sudah cakap ekin GEMOK !! ouh noo!!

Assalammualaikum..
GEMOK?? Cam xsedap la bunyi nyekan.. rasenya BERISI lagi syok kowt.. hehehe.. aku nak buat buat tak tahu kenapa badan aku tibe jadik laen selepas balik PLKN boley tak?? Boring la pergi mane2 je.. ''eh ekin makin berisi kau ek'' adoiyai.. ini bukan berisi laa nie badan aku naik coz selalu sgt dulu2 kat kem asyik jumping jet.. bumping n bla bla bla.. haha.. actually aku tak nak ngaku yang aku makan banyak sampai lupe nak diet.. heheehe..

Ini la akibatnye disebabkan makan sampai lupe diri.. kan dah MONTEL.. huhhuhu.. so,, target aku selepas ini adalah AKU NAK DIETTT!! hehe..  nantikan berat badan aku pada hari, minggu, bulan,, tahun yang akan datang ye..

hehheehe


No comments:

Post a Comment