All Of My Diary

Sunday, November 21, 2010

Sekali lagi aku menangis kerana die..

Arghh,,!! aku sgt2 rindukan die sampai mengalir air mata.. xthu knpe.. bgn tdo je aku teringat kat die n sriously aku rindukan die.. rindu sgt2.. aku teringat senyum nakal die.. everthing bout die.. tapi knpe.. knpe aku msti ingt kat die skrg sdangkan die dah jdik tunang orang dah pun.. kalaulah disaat aku teringatkan  die nie menberikan aku semangat aku xkesah.. tapi knpe ia mendatangkan perasaan sebak sampai aku menangis.. aku xnk.. aku xnk perasaan camnie.. ikotkan hati aku.. nk je aku msg die.. nk je aku cakap aku rindukan die.. tapi tah laa.. aku xmampu tok sume tu.. dan aku nk sgt2 kata2 semangat dari die sebelum aku menduduki peperiksaan SPM nie.. aku perlukan kata2 semangat dari die.. aku perlukan itu.. tapi..



Ya allah.. aku rindu sgt2 kat die


No comments:

Post a Comment