All Of My Diary

Thursday, November 11, 2010

Pinjam bahu sekejap nk tompang ngis.. fheww.. =(


Hari nie aku xpegi kola coz sakit malas telah menyerang aku... haha.. then kaki nie terasa sgt2 la gatal nk g berjalan di JUSCO tanpa seorang pun menemani.. kononnye nk bersendirian la katakan.. pastukan tibe2 perasaan sakit aty + sdey menyelubungi hati.. cehwah.. haha.. yelah tah knpe hari ni tersangat ramai couple lalu depan aku yg seakan2 menunjukkan mereka sgt bahagia di samping org tersayang.. grrrr.. aku thu la aku nga sowg2 n sunyi xda cpe2.. smpi aty kowg ea.. ouh ouh nada berbunyi sedey nmpak ?? no komen.. hehe.. pastu dalam mase yang sama pulak..  aku terserempak dengan ex aku bersama kekasih hati nye tu.. euwww.. dan dengan selambernye die menegor aku smbil memperkenalkan gurl die.. hurmm.. apekan daya, aku xsempat nk melarikan diri.. terpksa la aku bersenyum kambing dan berjabat tangan dengan gurl die tu.. then die ajak aku lunch same2.. tolak pnye tolak terpaksa pgi jugak.. mase kiteowg lunch same2 tu sakitnye mate aku bile gurl die uh sengaja menunjukkan aksi mengada2 die depan aku.. smpaikan minum air pun nk di cuapkan.. euwww pang kang.. jap2.. jgn buat spekulasi yg bukan2 ok.. aku bukan jeles ea.. nyampah je.. hahaha.. dgn tidak membuang mase aku cepat2 berambus dari situ dgn alasan kawan aku dah smpai.. tapi sebenarnye aku sedih coz teringt kenangan aku dengan die and aku sunyi ..sgt sunyi.. hurm.

No comments:

Post a Comment