All Of My Diary

Tuesday, November 16, 2010

Nk pergi ke xnk ek..

Haish.. rajin bebenor aku harini ye menaip mcm-mcm cite itu nie.. merepek bagai mcm makck kepoh ituu... teeennneeett.!! siapakah makck kepoh itu.. ok seeettoppp..!! lupekan sje xpnting pun.. ok sekarang aku nk cite same ada nk pegi ke tidak 23,24,25 dan 26 hb Dis 2010 nie ke puncak gunung ledang edisi kem kembara gunung ledang dan cintai alam sekitar versi ke 3..!! fheewww,, berbunyi seperti menyeronokkan ye.. ulangan disini seperti menyeronokkan.. tapi xthu nk pgi ke tidak.. takot laa,, titew xda kawan..!! ah sudah la ekin.. mengada2 pulak engkau nie ye..!! ah sudah laa.. malas la nk cakap bebanyak nie.. otak nga berpusing2 memikirkan nk pergi ke tidak.. at the same time pulak aku memikirkan permandangan kat sane.. auw auw.. mesti cantik cantik an.. hijaunye dedaun nan indah.. tenangnye bunyi derasan air terjun yang mengalir.. cehhhwaahh.. bermadah anak dara la siot miot..!! hurmmm.. macam mane nie.. nk pergi ke tidak ea.. huaawaaaa.. takit pale iter memikirkan nye.. jum ite tengok tengok jenguk jenguk jap gambar gunung ledang nie..




 gambar gambar nie aku search dalam google saje tapi tak penah pergi pon..


memikir dan terus memikir nk pergi ke xnk nie.. coz tengok gambar gambar uh membuatkan aku nak sgt2 pergi tengok keindahannye.. hurmm,, abg2 sekalian tgu jawapan ekin ea.. t ekin msg msg..

No comments:

Post a Comment