All Of My Diary

Tuesday, November 30, 2010

Akak nk adek tahu akak rindukan adek taw.

hurmm.. terasa sngat seronok dapat contact balik dengan sepupu jauh.. erm,, aku biase pgil die along coz die anak sulung.. yang si adek pulak aku pgil angah.. dieorg membesar depan mata aku.. muke aku ngn si kakak pun hampir2 same.. hari nie die contact aku kat facebook.. agak terkejot.. dah bpe tahun dah kiteorg xjumpe then die ckp die rindukan aku.. hahahaa... happy siot.. xsangka dah darjah 6 dah die n die dapat result agak baek.. 2A 3B.. tahniah adek.. si kakak ngn si adek xsbo2 nk suh aku dtg umh.. rindu sgt ke kat akak?? hehehhee.. syg sgt2 kat dowg.. xpena angap dowg sepupu tapi dah angap mcm adek sndiri daa.. ehee..
kepada adek2 aku.. akak tahu korg akan bace blog akak nie sbb akak suruhkan.. ahhahaa...

ok,, akak xtahu knpe akak harinie happy sangat2.. mybe sbb ptg td ada orang yg menghappykan akak.. maybe.. then lagi la akak apy ble dapat contact ngn korg.. along angah.. akak nk korg tahu akak rindu sgt2 kat korg smpai akak ley menangis.. n akak rindu nk buli korg nie sbnrnye... opsss... hahahaa.. tunggu kakak kat KL ye.. t akak datang jumpe korg k.. jgn degil2.. Along,, tlg umi buat keja umah taw.. jgn nk MENGATAL JE TAHU.. awk tu mude la.. lau akak xpelah.. ahahahaha.. Angah pulak,, jga diri.. jgn ikot perangai bebudak sne.. akak dapat tahu angah wat bukan2 siap angah akak datang sne t.. lagi 1 JANGAN NK MENGATAL CARI AWEK JUGAK.. awk uh lagi la muda.. xbley2.. hohoho.. ingt taw.. pas akak abiz SPM akak nk trun KL.. t akak singah umah taw.. tunggu akak taw..

*rindu sangat2 dekat AINUL NASEHA & MOHD ALIFF NAJMI..


No comments:

Post a Comment