All Of My Diary

Friday, November 26, 2010

ada macam macam cite niee...!!!

ooohooiiii..!! 
chheettyyy... ermm dah lame da ye aku xupdate blog ni.. agak rindu taw.. hehe.. ok.. first skali cite yang aku nk membebel kat cini ialah aku dah menempuh separuh seksaan SPM... hohoho.. alhamdulillah ada senangnye dan ada juga yang susahnye sehingga membuatkan aku bersangap2 mcm tapir.. n tergaru2 macam monyet.. teennneett,.!! haha.. ok seetoopp disini.. 

cite yang seterusnye.. ABAH BAWAK BALIK KUCING BARU..!!
ok.. nie pulok pasal abah bawak alik kucing baru.. ermm,, die agak comel n manja2 gitu.. auww.. i like.. wetttt.. hhehehee.. so,, aku nmekan die OREN coz kucing ag 1 nme die PUTIH.. jdk nie oren laaa.. hehhee..
tapikan putih majok.. die mogok xnk makan n duduk bawak kusi je pastu... kiteorg pgil die buat buduh.. adoi.!! hehehe... jum kite tgk muke putih majok jap



ok,, nie la muke putih waktu first time abah bawak alik oren . haha

memperkenalkan oren... die nga tito mse nie.. xsopankan.. haha

ouh nyeyaknye die tito.. ok wait,, abaikan ye permandangan di belakang uh


comelkan.. skrg die pulok peneman tito aku.. weee..

ok sudah.. xtaw nk membebel ape lagi..!!



No comments:

Post a Comment