All Of My Diary

Sunday, November 28, 2010

Kenapa aku xske makan ubat..

ok.. aku mengalami sakit gastrik.. agak terok jugak coz bile aku diserang gastrik trus kaki kebas.. xley jalan n badan kaku.. knpe n mengapa ye.. aku pun xtaw.. nk kata diet TIDAK coz dlm family aku yg kuat makan.. tapi cam ne la ley kne gastrik an.. mak kata mybe keturunan coz mak pun ada gastrik.. tapi aku spesis terok skit.. huhh..!! macam macam laa.. aku xske g HOSPITAL.. aku xske MAKAN UBAT.. aku tkt TERCEKIK tawuk.. hahahhaa.. lagi  1 aku AKU XNK HIDUP AKU BERGANTUNG PADA UBAT..

TAPI..

sehari sebelum aku SPM iaitu 22hb NOV 2010 ritu.. aku ley pulok jatuh sakit.. muntah2 and  perot berdondang  sayang yang amat terok.. sehinggakan aku menangis mcm budok kecik kerana kesakitan dan terpaksa la akak aku papah aku bangun.. hurmm.. knpe n mengapa ye?? pastu g poliklinik amik ubat...

KONKLUSINYA ..

terpaksa la aku makan ubat sebab t mami membebel 1 umah.. oh tidakkkkkk..!! Tapi makan punya makan baeknye tidak.. sme je.. sakit jugok.. nie dah nk smingu dah skit.. grrrrr.. OUH PEROT..

kepada MUHAMMAD MAZIZ.. tgk la knpe i xnk makan.. ubat die beso2.. pahit n banyak lak tu.. jgn la mara i if oneday i xmao makan ubat =(


ubat nie terpaksa ku telan sehari 3 kali..

No comments:

Post a Comment