All Of My Diary

Tuesday, November 16, 2010

Majlis Mohon Restu SPM 15hb nov 2010





semalam 15hb nov 2010 kat skolah aku mengadakan majlis mohon restu dengan cikgu2 sblum menduduki spm t.. mintak berkat la katakan.. yelah,, kite sbgai manusia biasa xlari dari melakukan kesilapan kan.. so,, haruslah kite meminta maaf dgn cikgu2 kite.. kan..kan..kan?? tibe2 aku norashikin terasa sebak pulak,, sbb byk salah aku kat cikgu2 skolah tu.. ada kalanye aku tertengking.. termengumpat.. hahaa.. "kononnye ter la sgt ea cik ekin oi"  tapi xda pulak airmata nk merembis kuar.. hehehe.. ada di kalangan kawan2 aku yg menangis sedih.. adui,, cian aku tgk.. mcm jejak kasih pulak.. huuuhuu.. alhamdulillah semua cikgu2 yg aku ''ter ter'' tu aku dah jumpa mintak maaf.. dan mereka mengatakan '' cikgu xkesah pun ekin,, cikgu dah maafkan dah,, ekin buat yg terbaik ok,, i knw u can,, cikgu doakan ekin'' dan seterusnye kami berpelukan.. auww,, terharu aku.. TERIMA KASIH CIKGU i lub u.. hehe..

SEKARANG.!! debaran SPM kian terasa.. lagi seminggu lagi niee.. fuh.. takot2..

No comments:

Post a Comment