All Of My Diary

Wednesday, November 17, 2010

Selamat Hari Raye Korban .!!

Hai semua,,

Sebut raya kita HOORAY.!!

Lembu, Kambing, Unta semua say NO WAY..!!

Ayam, Itik start RUN AWAY..!!

Aidiladha now ON THE WAY,,!!

Selamat Hari Raya Aidiladha ye semua..!!

Okey okey,, jum kite tgk muke2 lembu sebelum nk disembelihkan.. 

Hey lembu.. pandang la cini.. saya thu awk sedih.. xpelah awk kan buat amalan mulie.. hehe

Haaaa... mcm nie laa.. kan comel tu.. kikikiki...

okey.. tu gambar lembu sebelum nk dikorbankan.. gambar lembu selepas dikorbankan xda ok?? xsangup den nk tengok.. skrang nie kite tengok pulak makanan yang mak aku masak tok hari raye aidiladha kali nie.. mmg bangga gile la aku dengan mak aku.. sebab walaupun die seorang mualaf tapi die boleh masak masakan orang melayu contohnye mcam rendang,, lontong,, pastu pndai wat kerisik ngn ketupat palas ag taw.. rasa die tak sama macam orang melayu masak.. memang terbaik ah.. tak semua orang cina yang dah masok islam dapat lakukan semua nie.. huhuhuhu.. 

 comelkan

 nie lah rendang mak aku yang aku makan sampai aku sakit perot sebab pedas sangat.. hehe

ini saje2 je buat tok aku coz aku xley makan pedas.. hehhe

itu dia lontong puan norhidayah tan

haaa.. nie kerisik. yummm yumm..




No comments:

Post a Comment