All Of My Diary

Friday, July 1, 2011

Mami Abah.. Tahniah

Assalammualaikum..
actually benda nie dah lame berlalu.. tapi aku nak share dengan korg jugak kebahagiaan aku bile kedua orang ibu bapa aku bahagia... nak tahu tak kenapa.. ??

setelah dorang bersusah payah selama setahun untuk mendapatkan sebuah perniagaan sendiri akhirnya telah tercapai.. alhamdulillah.. kini perniagaan tersebut telah berjalan dengan lancar walaupun baru sebulan lebih.. hope lepas nie still lagi berjalan dengan lancar dari hari ke hari... insyaallah.. 
aku happy sangat sebab dulu mase aku kecik2 mak aku salu cakap die teringin nak ada perniagaan sendiri.. sekarang ape yang die impikan dah tercapai.. aku sukee..!! tapi dalam happy2 aku.. terselit sedikit kesedihan sebab mase majlis pembukaan kedai mak aku nie.. aku xdpat balik.. aku kat kolej.. so aku xdapat nak kongsi kegembiraan tu same2.. tapi xpelah janji dorg happykan..

Haa.. kat cini aku nak promote sikit laa.. boleh tak?? hahaa.. siapa2 yang suke pakai barang COSWAY.. datang la ke kadai mak aku kat Tampoi Indah deret jakel tu tau.. hehhee.. ok laa.. smpai disini sahaja.. 

Mami abah tahniah

No comments:

Post a Comment