All Of My Diary

Sunday, July 31, 2011

Jalan-jalan Jusco tebrau..

Assalammualaikum..
Hai sume.. sorry dah lame xupdate blog ni.. dah berhabuk lapuk da kan? Ok today aku nak share pasal jalan-jalan aku.. actually benda nie dah berlalu lame dah on 23hb ritu.. tapi baru rini aku nak soseh-soseh. Tak pe kan?? huuuuu..  Ok back to the topik.. kiterog jalan-jalan dekat jusco tebrau je.. bukan mane pun.. tapi aku nak post gak sebab aku happy haritu.. =D..

nie dalam keta menunggu si makcik lagi sorg yg agak lambat =p


ok setelah sume ada kiter terus menuju ke destinasi yg di rancang

Selangkah kaki di Jusco Tebrau tu kiteorg trus singah Nando's Chiken Rice memandangkan perut-perut kami bertiga dah berdondang sayang, jadi harus makan dulu yaa.. 

 nie mushroom sup.. my fav.. then kiteorg order mcm2 lagi..
  tapi lupe nak amik gambarnye.. bile dah habis makan kenyang perot baru teringat.. JADI

hanya gambar yang telah kami habis makan saja yang dapat saya sajikan  =)

perot dah kenyang.. hati pun senang.. senyum kambing la jawabnye.. lepas tu kiterog pegi kedai buku harris carik novel.. rambang mate tu.. banyak sangat2 novel terbaru.. tapi carik yang Damya Hanna nye xbanyak laa.. sedih toll tapi aku terjumpa 1 novel nie.. cover die lawa.. cite pun mcm best.. mcm laa.. =p Tajuknye kau curi hatiku yang ditulis oleh Iman Xara.. sape ek?? xknl pun.. hee


banyak kan novel2 nye.. sume mcm best.. tapi aku xthu nak pilih yang mane 1.. 

ok setelah puas berjalan.. kiterog balik dan terus tido.. ZZzzzzZZzzzZZZ.. 
tht all.. hahhaa.. cite tergantung right?? sory laa otak beku laa.. =p 
daaa.. thankx coz reading my blog..





No comments:

Post a Comment