All Of My Diary

Friday, July 1, 2011

He So Sweet.. Haha

Assalammualaikum...
hari nie dah 1.7 kan?? cepat je mase berlalu then bulan depan pun dah puasa dah.. tak sabarnye.. wink*
ermm,, hari nie aku nk story pasal die.. haaaa.. siapaa kah?? Rahsia laa..

Im just want to say that he so sweet.. kenapa ek aku cakap die sweet.. haha.. enth laa.. die baek.. die kelakar.. die sweet but die tersangatlah gedikk..!!  tapi aku syg.. =.=

haritu die bagi aku something.. nice.. suker giler... cantik sangat.. nak tgk x??


haaa.. nie laa bende alah yang aku ckp kan td.. huhuhu.. time kasih sangat2 kat die sebab hadiahkan aku rantai nie.. sempat lagi die pesan jaga elok2 rantai nie.. sebab die syg.. terutama loketnye.. hurmmmm.. i will.. hope lepas nie sume berjalan dengan lancar.. 
AMIN.


No comments:

Post a Comment