All Of My Diary

Friday, December 10, 2010

terlalu rindukan mereka sehingga kadang kadang mengundang airmata .!

Entah kenapa..
tiap tiap ari tringat dekat diorg.. terasa hati rindu sangat2.. terasa dorg pun makin jauh jugak..
kenapa ye??
kadang kadang jugak.. teringat kenangan dengan diorg dlu.. berkongsi suka dan duka.. APAKAH?? 
rasia.. hehe..
andai kata ada doremon.. dah lame aku suh die putarkan balik mase aku dengan dorang.. huwaaaaaa...
DOREMON.. dtg la cini.. ngee~

haaaaaaaaa..... ini la insan yang aku tengah rindu gle gle skrg nie.. tah ape la yang ada kat die sampai aku rindu sangat sangat dekat die.. hahhaa.. mybe rindu nk tdo same same n pelok pelok die kowt.. ahakz.. ouh ouh ouh.. xmao pikir bukan bukan yaa.. tapi die jahat taw.. dah tak nak teman aku dah skrg nie.. sedey la weh.. ekin jumpe akak mmg ekin rejam akak separuh mati.. hahahahaa.. akak i miss u.. 
=(

cica.. die dah x bulat mcm nie lagi.. skrg die makin kurus daa..
rindu die =(

ini diaaa.. ali kecik.. kecik kah anda sekrg?? tgk makin gemuk je... xsilap harini genap perkenalan kiteorg 5 tahun.. woot woot.. ali i miss u la babe.. tgu i datang KL ok..

aien.. die salu teman aku dlu.. die gak salu dengki aku.. suke men men minah sorg nie.. tapi sejak die dah ada boypren die.. die dah lupe aku ouh.. sdey.. aku mogok ngn ko 44 hari.. hohoho

nie pun mkck sorg nie dah lupe kat aku.. dlu salu share share cite dengan aku.. tapi skrg bz keja katanye.. yelah miss bella oi..

candy.. die sgt2 hapening.. giler pnye amoi.. pasni mybe die nk keja kat KL dah.. so dah xda cpe teman aku dekat cini.. ptg ptg dah xda org nk buli aku lagi nanti..

nie kakak daya dengan angah.. dah lame asenye xjumpe.. rindu nk tengok telatah blur blur die.. 
hehehe.. hope die dengan angah berkekalan.. akak,, lau angah buat hal kan cubit je sekuat aty kat perut die uh.. hahahahahah 

haaa.. nie pulak family cina aku belah my mom.. rindu dengan mereka jugak.. terutamanya my grandpa n grandma.. wai gong salu sakit.. aritu sempat jugak la aku urut die mase dekat hospital.. nie degar cite plk xnk operation tkt mati katanye.. hahaa.. cute la u atok.. hehe..


yg last nie plk.. xthu nk cakap pe.. tapi... 
hurmmm.. foget it.. yg penting aku rindu die jugak.. ske tgk mimik muke die time nie.. even aku masih belum penah jumpe die wlpn berkwn dah agak lama.. aku thu die some1 yang baek sbb die baek dengan aku.. die salu mengada gada dengan aku dan suke paksa aku makan ubat.. hahaa. kalau bukan die suh aku makan ubat ubat yang dah tersedia ada uh.. kim slm jelah.. pndang pun xnk.. hehee.. tapi die pun makin hari makin laen. enth la ek. antara perasaan aku sendiri atau aku masih lagi tak memahami kerjanye.. 


dipikir pikirkan balik.. aku kena paham masing masing dah ada kerjaya masing masing.. so,, xmungking dorg sentiasa akan ada mase untuk aku.. nanti lau aku dah sambung belajo n ada kerjaya sendiri pun belum tentu aku ada mase untuk dorg plk kan.. yaaa,, kadang aku terasa hati sebab terasa dorg makin jauh dari aku.. sbb pada aku kalau boley aku xnk hubungan aku dengan dorg rengang.. dorg banyak bahagiakan hidup aku.. tak nk kehilangan dorg.. demi allah rindu dorg sangat2 even time nga menaip blog nie pun aku menangis.. hahahah.. maziz kata aku gembeng?? skrg baru aku pasan.. hahhaa.. tah kenapa makin beso makin mengada pulak hai.. adoiyai..




No comments:

Post a Comment